dinsdag 1 maart 2016

Festival of Stamps: Botanical Blooms

Samen met mijn SU collega/vriendin Linda vormen wij Festival of Stamps.
Je ziet ons samen op de Creabeurs in Venray en we willen graag opnieuw een dag met verschillende workshops organiseren.
Inmiddels zijn we druk bezig met de voorbereidingen voor de
Creabeurs eind maart in Venray.
Tijdens ons overleg kwamen we op het idee om 1 x in de twee weken een stempelset in het zonnetje te zetten.
 
Dit is het bericht wat je vandaag op onze Facebookpagina Festival of stamps vind:
"Vanaf vandaag gaan we jullie iedere twee weken verblijden met twee voorbeelden van een bepaalde stempelset met eventueel bijbehorende framelits. Onafhankelijk van elkaar maken we een voorbeeld en plaatsen we deze op onze pagina. Deze eerste week hebben we gebruik gemaakt van de Botanical Blooms en/of de Botanical Builer framelits dies.
Het lijkt ons leuk als jullie in de reacties jullie creaties met dezelfde set laten zien.
Dus... gauw de knutselspullen erbij pakken en aan de slag. Veel plezier! We zijn erg benieuwd wat jullie er van maken!"
 
Omdat niet iedereen van mijn volgers Facebook heeft laat ik jullie de gemaakte voorbeelden hier ook op mijn blog zien.
 
Linda heeft met de Hamburger Die en de Botanical Builder Framelits een mooi doosje gemaakt:

 
Ik heb mijn voorraad verjaardagskaarten nog aangevuld:

Geen opmerkingen: