donderdag 7 januari 2016

52 weeks tot Christmas # 1 Merry Christmas

Voor mijn kaart van vandaag heb ik bij mijn vriendin Joyce een stempelset geleend en wel de set Jolly Christmas.
Ik heb nog een kaart met deze set gemaakt, maar die zien jullie een andere keer.
Ik wilde graag het hertje van deze set gebruiken om in het thema te blijven van de lopende challenge: "Gebruik een dier op je kaart"
Meedoen aan de challenge kan nog tot vanavond 23:59 uur.
De afgelopen week hadden we wat problemen met de link naar de challenge, maar Ingrid heeft dit probleem inmiddels opgelost.
 
 
Op het blog  vandaag  twee voorbeeldkaarten gemaakt door Ingrid en Rimmie.
 
Alle kerstspullen en kerstkaarten zijn inmiddels
weer opgeruimd.
Deze kerst zijn we echt verwend met veel zelfgemaakte kaarten.
Zo ontzettend leuk om te krijgen!
Vandaar dat deze kaarten vandaag ook een plekje krijgen in dit blogbericht.
 

 



 

5 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Mooi kaartje gemaakt, mooie kaartje gekregen...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Els zei

Een pracht kaart met dat hertje en wat een mooie kaarten heb je gekregen.
Groetjes, Els

Yvon Van H zei

Een mooie kaart heb je gemaakt. En gezellig he die gekregen kaartjes

Groetjes Yvon

Je@net zei

Mooie kaart, Sylvia.
En wat een leuke kaarten heb je ontvangen!

Nancy Soetaert zei

Mooi kaartje
en zoveel mooie kaartjes ontvangen...
nancy