zondag 11 oktober 2015

Wachten tot mijn nieuwe avontuur kan beginnen.....

Ik wil jullie iets heel leuks vertellen...
vorige week heb ik de stap gezet om Style Coach te worden bij Pippa & Jean.
Een fantastisch Duits sieraden merk wat nog niet te verkrijgen is in Nederland.
Ik zit nu ieder geval met smart te wachten op mijn starterspakket.
 
 Ik verheug mij er al op om Stampin'Up! en Pippa & Jean met elkaar te combineren.
 
Ben je nieuwsgierig geworden wat voor moois Pippa & Jean allemaal bied?
Neem dan gerust een kijkje in mijn webshop.
 Om een kijkje te nemen in mijn webshop moet je wel eerst inloggen met Facebook of je email adres, er zit hier verder geen verplichting aan vast..
 Bij postcode moet je alleen de vier cijfers invullen en als land kies je Deutschland.
 
Heb je interesse in het geven van een party, heb je vragen of wil je iets bestellen..
stuur dan een mail naar mijnfreubelhoekie@hotmail.nl

Geen opmerkingen: